Szavazhatunk az Észak-Magyarországból kivágott szelvényen, hogy szerintünk melyek Borsod csodái. Mindössze hetet keresnek, a nyolcadik már veszít.
Nehéz kérdés. Csak Miskolcon van 7 olyan turisztikai látványosság, amelyre közepesen tehetséges városmarketinges ezrével hozza a turistákat. A legtöbb fent is van az esélyesek között.
De mit érünk mindezzel, ha a megye marketingje a legrosszabb széles e hazában???
Össze kellene fogni, és más szemlélettel közelíteni látnivalóink iránt. Ha sikerülne elkülöníteni egy bizonyos önrészt, amellyel pályázhatna a város különböző fejlesztésekre, évről évre sikerülne Miskolcon is megteremteni az európai színvonalú turisztikai központokat Lillafüreden, Tapolcán és a Belvárosban-Avason. A turizmusra elköltött pénz nem kidobott pénz, hanem látogatókat vonz, bevételeket hoz. Egerben a vár várost épített, Szilvásvárad szintén sok pénzt kaszál a turistákból, Tokajról nem is beszélve. Tokajban és Egerben látni szép számú külföldi turistát is.
Tisztán világít, hogy a tristákat az Európa-hírű helyekre kell csábítani. Ezért van helye a hét csoda között Tokajnak, a Barlangfürdőnek, Aggteleknek és a Palotaszállónak. Még van három kiadó hely.