Borsodblog

Már nem kerül fel több bejegyzés e blogra. Köszönet mindenért az olvasóknak, a kommentelőknek és az Indexnek. Hát ennyi.

Hírek

Címkék

100 éves a dvtk (12) alakszainé oláh annamária (1) amerika (2) aragó (1) árvíz (5) auchan (3) autógyár (2) autópálya (1) avasi lakótelep (7) avas online (2) ave (2) belváros (14) beruházások (12) bevásárlóturizmus (1) bkv (1) bodonyi csaba (1) boon (6) bor (3) borsodi találmány (1) borsodi vajda (3) borsod megye (1) bricostore (1) buday péter (1) bükk (3) bundavád (1) bűnözés (9) cora (2) csutorás géza (1) decathlon (2) demokrácia (1) demonstráció (2) diósgyőr (10) dlusztus imre (1) dsm (1) dvtk (20) edelény (2) egészségügy (3) emasa (1) encs (1) erika (1) európai (2) felsőzsolca (3) fészekrakók (2) fesztiválkatlan (1) fidesz (8) foci (6) ftc (1) gergely zsolt (2) grósz károly (1) gúr (1) hellókarácsony (2) hipermarketek (4) horn gábor (1) horváth aladár (1) hotel (2) ikeron (1) illegális hulladék (3) itc (2) ivs (1) jobbik (6) juga györgy (2) káli (11) kállai csaba (1) kemény dénes (1) keresztury tibor (2) kisteleki (2) kis szilvamag (1) kocsonyafesztivál (3) közbiztonság (9) közlekedés (10) kriza ákos (3) kulcs magazin (1) kutasi róbert (1) láev kisvasút (1) lenártek andrás (1) lillafüred (5) lkm (2) magyarfoci (7) máv (1) megye (2) men (1) menzareform (1) metro (1) micsuda blog (1) mikom.hu (3) minap (1) miskolc (6) miskolccard (1) miskolci egyetem (2) miskolci fidesz (4) miskolci média (1) miskolc holding (1) mlm (1) mlsz (3) moldova györgy (1) molnár oszkár (2) motorosok (1) mszmp (1) mszp (5) munka (5) munkahely (8) nagy kálmán (4) napelemes cserép (1) népkert (2) nfü (2) ódor ferenc (1) oktatás (1) olaszliszka (2) orbán viktor (2) parkolás (6) parlament (1) pásztor albert (3) pataky attila (1) patkó gyula (1) pelczné gáll ildikó (5) piac (2) putnok szilvásvárad vasútvonal (2) reac (1) rend (5) rendőrség (8) romák (16) sajóbábony (3) sajókaza (1) sajtószabadság (1) segélyek (5) selyemrét (1) shell (1) simon gábor (1) strand (2) szegregáció (1) szemét és kosz (4) szepessy zsolt (1) szerencsi többcélú kistérségi társulás (1) szeviép (2) szinay attila (1) szlovákok (1) szűcs (1) tahóbarbár miskolciak (7) tapolca (14) tasz (1) tavaszi zsolt (1) távfűtés (1) tesco (2) tipp újság (1) tokaj (7) tomcat (1) tömegközlekedés (10) tornyi (2) történelmi avas (3) tóth lászló (1) turizmus (15) újpest (1) unió (2) uszoda (4) valenciennes (1) vihar (1) villamos (9) vilmány (1) waschler tamás (1) webshop (1) zsiga marcell (2) Címkefelhő

EZ A BLOG BEFEJEZVE. NINCS TÖBB BEJEGYZÉS.

2010.04.16. 19:31 HappyMan

A miskolci Jobbik is popsit villantott...

Címkék: jobbik

Csak a szokásos: újabb jobbikos popó, barátságon innen, vagy túl, ezúttal egy miskolci jelölt mutatta meg egyszerre mindkét arcát a kamerának. Csak 18 éven felülieknek! Egy régebbi helyi urban legend szerint korábban egy középkorú borsodi exgárdista hölgy is rakott fel magáról úgynevezett erotikus fotókat az internetre, de állítólag olyan ronda volt, hogy mentéskor leformázott minden winchestert, így azokat nem mentette le senki. Vagy a fotókat anno látó felhasználók csak kamuznak, mert nem voltak elég szemfülesek...

245 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://borsod.blog.hu/api/trackback/id/tr721927616

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A popsivillantós jobbikos jegyezte volna el a pornós gárdistát 2010.04.17. 11:56:09

  A Borsodblog által megénekelt jobbikos popsivillantó, Szabó Attila nem ismeretlen a Mandiner előtt sem. A Jobbik miskolci egyéni jelöltje (aki minden negyedik választópolgár bizalmát nyerte el) volt múlt heti, gyerekes telefonbetyárkod...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kúrórudi 2010.04.16. 23:13:48

@HappyMan:

"- Józsi bácsi, nem baj, ha az ötmilliónyi állampapírra, amit élete munkájával összegyűjtött pénzéből vett, holnap azt mondjuk, hogy a nemzet érdekében lenullázzuk? Túl sok az adósság, tudja...

- Nem bánom. Ahogy a Vona úr jónak látja."

:))

Miközben arról folyik a duma, hogyan lenne jobb az embereknek. Őrölet. És akkor valaki leírja, hogy szopja be a lakosság. Ez a saját hajánál fogva magát a mocsárból kihúzó emberhez hasonlatos...

kúrórudi 2010.04.16. 23:15:26

@Cukimanó:

"nemcsak állampapírban van az adósság!"

Hallgatlak!

Mondj a 2008-ban felvett IMF hitelen kívül méág olyan kölcsönt, ami nem állampapírokban van.

flippant 2010.04.16. 23:15:52

@kúrórudi: Szerintem csak az szopná be aki hitelt vett fel. Én nem szopnám be mert nincs hitelem és pénzem se sok. Maximum elinflálódna a forint és aranyért vehetnél kenyeret.

Te biztos vagy benne, hogy Argentína utána nagyobb kamatra kapott hitelt? S mi lett a korábbi adósságállományával? (én tudom a választ csak kíváncsi vagyok, hogy Te is tudod e)

Joe84 2010.04.16. 23:16:31

@HappyMan: Igen, szerintem. És szerintem, akik az elmúlt években irányították a gazdaságot, azok nem értenek hozzá. Ezt azért objektív dolgokkal is lehet bizonyítani, mivel ez már megtörtént, látjuk az eredményeket.
De lehet rájuk szavazni továbbra is.

neurotikk! (törölt) 2010.04.16. 23:17:37

@flippant:
Teljesen igaz. Hulyeseg volt nem oket nevezni a rendszervaltaskor. Bar lehet azert nem tortent igy mert mar tul oregek voltak a maguk huszonot+ evukkel.
Nyissunk a fiatalok fele, az oregek csak szetcseszik az orszagot, az elmult 60 ev tisztan mutatja, mikor a felelossegteljes poziciokat betoltok atlageletkora tuti nem volt 30 alatt, sot!
Nem ertenek ehhez az oregek!!! Le veluk!!!
Radikalis valtoztatas, uj es tiszta ero, uj ver kell az orszagba, eselyt a gimnazistaknak!!!

kerdeozo 2010.04.16. 23:18:08

Komolyan ez a legnagyobb téma most..?? Fiatal gyerekek ökörködnek, azért mert Jobbikos, neki nem lehet?? Ezért van a Jobbiknak 16%-a, mert ha ők botlanak egy picit, arra mindenki ráveti magát, másnál ez még jófejség is lehetett volna.

kúrórudi 2010.04.16. 23:19:26

@Joe84:

Lenhardt jogász, a jog után elvégezte (2 éves másoddipi) a GAZDSAÁGDIPLOMÁCIA szakot. Kurvára nem ért a pénzügyekhez.

Picsasereghajtó 2010.04.16. 23:21:12

@flippant: "A Jobbikra zömében diplomázott fiatalok szavaztak, míg a Fideszre a tanulatlan átlagemberek"

ÉS? A diplomával észt nem osztanak.

neurotikk! (törölt) 2010.04.16. 23:21:30

@kerdeozo:
Csak hogy idezzek egy nekem kedves klasszikust:
"Mellesleg tokmindegy, hogy valaki popsit villant vagy sem. Egyetemistakent mi is jokat szorakoztunk azon az 1%-on akik voltak olyan jofejek, hogy ezt megtegyek nekunk a boldogsagunk erdekeben, onzetlenul szorakoztattak minket. Fenykepezok vagy kamerak elott akar. Halasan rohogtunk rajtuk a tobbi 99%, jokat lehet sztorizni roluk, osszekapcsolja a tarsasagot a fura emberek ismeretsege, az ilyeneket szeretik a bulis tarsasagok, mindig kedves emlekeket apoltunk roluk es jokat rohogtunk rajtuk. Mi persze ilyesmire nem lennenk hajlandoak, ez ellenkezik meg a legliberalisabb nezetet vallok elveivel is, bizonyara tul erkolcsos nevelest kaptunk, de talan pont ezert csodaltuk is kicsit oket magunkban a hangos rohogesek kozben, ok aztan tudnak iranyt mutatni, ok aztan nyitottak mindenre, es ez becsulendo!
Barmikor talalkozunk ezekkel az emberekkel, magunk elott latjuk a segguket, es ez mosolyt fakaszt az arcunkra. Halas szerep. Az emberek szertik azokat akik onszantukbol megalazzak magukat mas boldogsaga erdekeben.
Barcsak a felelossegteljes es komoly tanaraink vagy minket kepviselo tarsaink kozott is tobb vicces seggvillanto lett volna, mennyivel lazabb vilag lenne ez. Ha a morcos es gondterhelt dolgozo emberek mosolyogva nezhetnenek a kepviseloikre vagy a hivatalnokokra vagy akar a rendorokre, miniszterekre, koztarsasagi elnokre, az sokat javitana a kozhangulaton. Tobbet mint egy adocsokkentes. Minden kozhivatalnoknak kotlezove tennem az idiota vigyoros, idiota helyzetes fotok kesziteset. Akar a segget fogadoablakba tolos fogadoorakat, mennyivel konnyedebb lenne igy a hangulat, nem? Seggvillantas, melegek arcnyalasa ez csak a kezdet, lehet ezt jobban is, hajra, csak igy tovabb.
Aki a gyarlo 1%-ot kepviseli, az nana, hogy kepes a mertekado 99%-ot is megerteni!
Nagy Fero for president!!"

kúrórudi 2010.04.16. 23:23:29

@Cukimanó:

Nyikos kezet foghat Feketével.
MSZMP tag volt és a - JÓL OLVASOD - '70-es, '80-as években volt Pénzügyminisztériumi osztályvezető. Akkor amikor indult az eladósodás.

Na az ilyen kibaszott hiteles ám. Hogy 30 év múlva az ellenkezőjét fújja. Ezt köpönyegforgatásnak hívjak. Mert nem hallottam tőle olyat, hogy "bocsánat, korábban azt gondoltam, hogy, de most már tudom, hogy..."

Bogár László, Rozgonyi Gergő dettó. Őket már ne is írd.

Ők aztán a legdurvábbak. A rendszerváltás előtt is szerepük volt, majd a rendszerváltó MDF kormány és köreiben (az adósság részbeni elengedésének lehetőségekor is) részt vettek. Most meg Jobbikosok. Ő harmadjára húznak más színű köpönyeget...

flippant 2010.04.16. 23:25:40

@kúrórudi: Igen a Bogár el is ismeri, hogy Antal idején is nyomult, viszont nagyon jó humorérzékkel rendelkezik.

kúrórudi 2010.04.16. 23:26:19

@flippant:

"Szerintem csak az szopná be aki hitelt vett fel. Én nem szopnám be mert nincs hitelem és pénzem se sok. Maximum elinflálódna a forint és aranyért vehetnél kenyeret"

Megint hülyeséget írtál.

Ha nem fizeti vissza az állampapírt, akkor:
- beszopja az a magánember, akinek van állampapírja;
- beszopják a bankbetétesek, mert fizetésképtelenné válnak a bankok, hiszen ők is tele vannak állampapírral;
- beszopják a biztosítók, hiszen ők minden pénzüket jórészt ebben tartják, tehát beszopja minden biztosított;
- beszopják önkormányzatok és állami cégek, akik megtakarításaikat ebben tartották;
- beszopja minden cég vagy a bankbetétek, vagy a közvetlen állampapírtulajdonlás miatt.

TE IS BESZOPNÁD. Csak olyan fiatal és hozzá nem értő vagy, hogy végig se tudtad gondolni.

lorantka_a_gall 2010.04.16. 23:28:00

@Cukimanó: A Jobbik kampányolt a "Tiszta erővel!" Aztán meglepődik, ha az orra alá dörgölik, hogy nem tiszta. (Király, Morvai, gyilkos, szdsz-es jelölt, magyarok nyulai, Niki, stb) Ha keveset van közszájon, akkor az annak a bizonyítéka, hogy nem vagytok sokan. Ugyanis én még nem nagyon találkoztam olyan Jobbik-szimpatizánssal, aki ne dörgölte volna pl a Faithot. Róla is szó van. Csak az LMP nem kampányol azzal, hogy ők az egyetlen tiszta erő. Ezért ha egy ilyen kínos ügyet gyorsan és hatékonyan lezárnak, abból nincs akkora botrány. A Faith tényleg gáz, és az LMP teljes közvéleménye is úgy foglalt állást, hogy ha elkövette amivel vádolják, akkor nincs helye az LMP-ben. A rá adott szavazatok körül volt egy kis polémia, ugyanis sokan azt mondták, h ne mondjanak le a szavazatokról, mert igenis tudták, hogy mi van, de ők a párt számára adták a voksukat, töredékszavazatnak.

Kelly és a szexi dög 2010.04.16. 23:31:19

Na, most már ha valaki leveszi a gatyáját akkor az botrányos?

kúrórudi 2010.04.16. 23:31:21

@Joe84:

Z Kárpát meg ennyire gazdasági szakértő. Ez a SAJÁT ÖNÉLETAJZA:

"Budapesten születtem, 1979. június 1-én. Lakótelepi környezetben nőttem fel, ezután Óbudára költöztem, ahol 15 éve élek. A közélettel a ’90-es évek közepén kezdtem érdemben foglalkozni, a generációmra jellemző hittel, csodavárással. Rövid idő alatt kiábrándultam a jelenleg is az ország házában ülő „elitből” és szervezeteikből, és már középiskolás koromban csatlakoztam a MIÉP-hez, melynek később óbudai ifjúsági tagozatát vezettem. Ebben az időszakban jelentek meg első cikkeim, verseim, publikációim is.

Miután írásaim egyre szélesebb körben váltak ismertté, megalapítottam a Kárpátia Műhelyt, ahol tehetségek felkarolása mellett rengeteg fontos tevékenységbe kezdtünk. Könyvgyűjtéseket rendeztünk az elszakított országrészeken élő gyermekek számára, gyűjteni kezdtük a kulturális értékeket, régi magyar nyelvű kéziratokat mentettünk meg, melyek ma már könyvsorozat formájában is elérhetők.

Tapasztalataim és szakértői munkám rögzítése során hat sikeres könyvem látott napvilágot Z. Kárpát Dániel írói nevemen, melyek könnyű értelmezhetőségük okán sokaknak segítettek megérteni a világ mai körforgásának mozgatórugóit."

Ilyen önéletrajzot utoljára a gimiben írtam az egyetemre...

Ez a Jobbik szakértő csapata? Hát ez a baj, hogy ez.

Z. Kárpát Danika lakótelepi MIÉPES verselgető kamaszból lett politikus akarja megmondani, hogy MAGYARORSZÁG EU TAGKÉNT NE FIZESSEN VISSZA AZ ÁLLAMADÓSSÁGÁT!

Emberek, tényleg ez a hiteles "program", amit ilyen Danikák írnak?

Fel sem fogjátok. És ezzel akartak ők kormányra kerülni????

A parlament és a 16% is nagyon durva ilyen háttérrel.

neurotikk! (törölt) 2010.04.16. 23:33:22

@flippant: es kikre szavaztak a nem frissen az elmeletek vilagabol kikerult, mar gyakorlo es tapasztalt ertelmiseg?

neurotikk! (törölt) 2010.04.16. 23:35:24

@Kelly és a szexi dög: en ezt kotelezove tennem a kozeleti embereknek.
Mindenkepp segitene a parlamenti kozvetitesek nezettsegen, ha a kepviselok segvillantassal nyitnak az uleseket.

neurotikk! (törölt) 2010.04.16. 23:36:23

@neurotikk!: ... es ebben az esetben sok fiatal palyakaezdo not a Parlamentbe!!

soproni1 2010.04.16. 23:37:01

@flippant:

Itt mi romboltuk az ipart ( ami sosem volt, mint pl. a cseheknél, lengyeleknél) és a mezőgazdaságot. Emlékezz, szerencsétlen Suzuki úr milyen nehezen tudta a magyar melós fejébe verni, hogy dolgozni kell ( milyen balhé volt Japánban, hogy nem engedték ifjainkat csajozni meg inni menni este, hogy másnap reggel tudjanak figyelni a szalagnál).
A 30%-os állandó táppénzről ne is neszéljünk.
A mezőgazdaság el sem jutott eddig a szintig, a külföldi tőke látva a magyar hozzáállást, inkább felvásárolta és bezárta az üzemeket, hogy ott működtesse, ahol van jövője a termelésnek. Nem kellett ezt levágni, leesett magától.

HappyMan · http://borsod.blog.hu 2010.04.16. 23:40:39

@neurotikk!: De legalább előre jelentsék be, hogy aznap ki villant, hogy tudjuk, hogy nézzük-e, vagy meneküjünk. Mert nem mindegy, hogy Pelczné, vagy Mátrai Márta.

kúrórudi 2010.04.16. 23:40:51

@Joe84:

Várom a szakéártőket.

Az eddig felsorolt nevek:

- Nyikos László komcsi volt, ráadásul az eladósodás kezdetén, a '70-es, '80-as években PM-es.
- Bogár komcsi is volt, aztán az MDF kormány Nemzetközi Gazdasági Kapcsolatok Minisztériuméának az államtitkára. Azaz pont az, ki tárgyalhatott - volna - az adósság részbeni elengedéséről. Akkor nem tette, most pofázik.
- Rozgonyi Gergő. Ő PM-es volt a '80-as években, a rendszerváltás után meg az Állami Vagyonügynökség (ÁPV Rt elődje) gazdasági vezetője. És van pofája privatizációról pofázni most.
- Drábik János (ő nem Jobbikos, de a szélsőjobbosok kedvelt "szakértője". Ő jogász, újságíró. Köze nincs a gazdasághoz.
- Lenhardt Balázs. Jogász, gazdaságdiplomata. Nem ért a pénzügyekhez. De azért egy érdekes mellékállomás az életében, 6 évig volt "hiteltanáncsadó" = tukmálta rá az emberekre telefonon a hiteleket. És most ő pofázik mocskos bankokról, uzsorakamatokról. Ez olyan tipikus Jobbikos.
- Z. Kárpát Dani, aki annyira szakértő, hogy nincs diplomája és még csak nem is jéárt ilyen iskolába, de kamaszkén kiváló MIÉP-es verselő volt. Hát ő aztán nagy szaktekintély.

Ez a Jobbik és köreinek gazdasági csapata???

Mondjatok még neveket, mert erre egyelőre a vérciki, pofátlan, nevetséges jelzők még kevesek is, annyira gáz.

flippant 2010.04.16. 23:41:52

@kúrórudi:
- beszopja az a magánember, akinek van állampapírja; SZOPJA IS BE, MERT MINEK VÁSÁROLT ÁLLAMPAPÍRT EGY OLYAN ORSZÁGTÓL AMI CSŐDBE MEGY- HIRTELEN NAGY HASZON? Piramisjáték feeling - kipipálva
- beszopják a bankbetétesek, mert fizetésképtelenné válnak a bankok, hiszen ők is tele vannak állampapírral; A BANKOKAT LESZ@ROM, SZOPJÁK IS BE? MIND KÜLFÖLDI MAJD JÖNNEK MAGYAR VAGY KÍNAI BANKOK HELYETTÜK, NYUGAT-EURÓPAI BANKOK IS BESZOPTÁK ÉS MÉG MINDIG VAN VILÁG- kipipálva
- beszopják a biztosítók, hiszen ők minden pénzüket jórészt ebben tartják, tehát beszopja minden biztosított; MEG KELL NÉZNI EZEK TULAJDONOSI HÁTTERÉT. MIND-MIND SZINTÉN KÜLFÖLDI. A BIZTOSÍTOTT PEDIG KOPOGTASSON AZ ANYACÉGNÉL NÉMETORSZÁGBAN. - kipipálva
- beszopják önkormányzatok és állami cégek, akik megtakarításaikat ebben tartották; SZINTÉN AZ ELŐZŐ, HOGY MIÉRT VOLTAK ENNYIRE HÜLYÉK, HOGY NEM GONDOLKOZTAK ELŐRE. JEGYZŐT, POLGÁRMESTERT ELŐVENNI ÉS MAGYARÁZKODJANAK- kipipálva
- beszopja minden cég vagy a bankbetétek, vagy a közvetlen állampapírtulajdonlás miatt. MELYIK MAGYAR TULAJDONÚ CÉG SZOPJA BE? UGYE, HOGY NAGYRÉSZT KÜLFÖLDIEK SZOPJÁK BE. DE HÁT ŐK HOZTÁK IDE EZT A VADKAPITALIZMUST, ÉLVEZZÉK. A KÖZGÁZBAN VAN ÁLLAMCSŐD IS, ÍGY LEGALÁBB ÉLESBEN ELEMEZHETIK AZ OKOS -20 ÉVE SZARKAVARÓ KÖZGAZDÁSZOK- kipipálva

TE IS BESZOPNÁD. - én nem szopnám be mert NINCS hitelem, a diákhitelt visszacsengettem, és megtakarított pénzem sincs. Mondom max aranyért vehetnék kenyeret de szüleimnek van kertesháza ahol van élelmiszer.- kipipálva

kúrórudi 2010.04.16. 23:43:19

@Cukimanó:

"elfelejtettél" válszolni!!!

Ezt írtad:

"nemcsak állampapírban van az adósság!"

Kérdésem meg ez volt: miben van még? Írd már le. Várom.

kúrórudi 2010.04.16. 23:44:29

@flippant:

Nem érted, hogy ha mindez beszopja, ez egyenlő a teljes gazdasági összeomlással?

Hány éves vagy? 17? (én már 17 évesen is megértettem volna ezt)

neurotikk! (törölt) 2010.04.16. 23:45:34

@HappyMan: jahjah! Noknel eletkor korlatot kell bevezetni a kepviseloi mandatumert. 25 max, es a mandatumok legalabb felet noknek kell kiosztani.
Eskuszom konyorognenk a parlament letszamanak noveleseert, nemhogy csokkenteni akarnank.

Pignon 2010.04.16. 23:46:03

Na én meg erre a faszra szavaztam... :W

flippant 2010.04.16. 23:46:19

@kúrórudi: Értem én, és pontosan ez az államcsőd. És akkor összeomlik a gazdaság akkor mi van? Te nem érted. Milyen gazdaság omlik össze? A magyar gazdaság? Vagy Kohn bácsi gazdasága? Te meg LMP-s vagy.

kúrórudi 2010.04.16. 23:48:46

@kúrórudi:

Pősze Lajos kihagytam az előbb. Pősze nem közgazdász, matematikus. A rendszerváltás után MDF-es, majd FKGP-s, 2009-től Jobbikos. Sűrűn váltogatja a pártokat és köze nincs a gazdasághoz.

HappyMan · http://borsod.blog.hu 2010.04.16. 23:49:00

@flippant: Huh... nem Te vagy a Jobbik szóvivője?

kúrórudi 2010.04.16. 23:49:38

@flippant:

És ha az a cél, hogy az embereknek jobb legyen, akkor az államcsőd ebben mit segít?

Ezt elárulod?

neurotikk! (törölt) 2010.04.16. 23:50:14

@HappyMan: ebbe a mostani kuplerajba en nem fizetnek be. Ha mar kupi akkor ne csak a butort csereljuk le hanem a kurvakat is. Sot!

kúrórudi 2010.04.16. 23:50:18

@flippant:

Az életkorodat nem írtad le. Szóval mennyi idős vagy?

nanenevettess 2010.04.16. 23:51:02

Kit érdekelnek ezek a bohém képek most őszintén? És mi a célotok ezzel? Mindenkinek vannak lazább pillanatai, amellett hogy szakmai munkát végez. GRÓF SZÉCHENYI ISTVÁN 35 ÉVES KORÁIG KASZINÓZOTT, KÁRTYÁZOTT, KURVÁZOTT. MÉGIS LEHETETT A LEGNAGYOBB MAGYAR. ERRŐL ENNYIT!

flippant 2010.04.16. 23:51:37

@kúrórudi: Például felébrednének...

kúrórudi 2010.04.16. 23:52:54

@flippant:

Tehát akkor úgy akar a Jobbik segíteni az embereknek, hogy felébreszti őket azzal, hogy becsődölteti. Jól értem? És te erre szavaztál, hogy jó ez így. Ugye?

kúrórudi 2010.04.16. 23:54:10

@kúrórudi:

Ebben az esetben nincs több kérdésem, tehát te arra szavaztál, hogy az emberek szopják be. És erre a Jobbik programot találtad a legmegfelelőbbnek.

Így már nincs is vita közöttünk, egyetértek:)

HappyMan · http://borsod.blog.hu 2010.04.16. 23:55:46

@nanenevettess: Rossz helyen teszed fel a kérdést. Kérdezd meg az atv.hu-t!

flippant 2010.04.16. 23:55:54

@kúrórudi: Nem. Nagyon racionálisan gondolkodsz. Én a Jobbikra kizárólag azért szavaztam mert az Avason élek és naponta szembesülök a CB-vel. No meg azért mert a többi parlamenti párt egy politikai maffia és számomra már hiteltelen. Az államcsőd gondolat az én személyes véleményem és nem a Jobbiké. Ilyen klassz gondolatokra még a Jobbik sem lenne képes. Lehet, hogy le is fogom védetni. :D

soproni1 2010.04.16. 23:56:06

@kúrórudi:

Például követelésekben, amit a bölcs lakáshitelesek külföldi bankoktól devizában felvettek és vigyázunk, hogy a hiteleseknek nehogy elviselhetetlen terheik legyenek.
Ezért erősítjük mesterségesen a forintot megölve az exportot, meg a magyar termelőket.
Ezt a költséget/kockázatot nem fedezi állampapír, devizát termelni a világ recesszió miatt nem tudunk, marad az IMF.
Ha meg felpörgetjük a belső fogyasztást, akkor újraindul a lefelé spirál, mint 2000-től 2006-ig.

Alikam 2010.04.16. 23:56:25

Jaaaaj:DD

Vicc ez már!!:DDDDDD

A mocskos, le kell önteni tintával!! Betiltani a pucér seggeket!! A Pucér seggek monnyanak le!!!:DDDDDD

Ez remélem nem a lejáratókampány része mert ilyet bazdmeg még nagyapám is lenyom:DDDDDDD

De szerintem minden normális fiatal:DDD

kúrórudi 2010.04.16. 23:56:47

@flippant:

"Nagyon racionálisan gondolkodsz."

Szégyellem is magam miatta...

kúrórudi 2010.04.16. 23:58:40

@soproni1:

"Például követelésekben, amit a bölcs lakáshitelesek külföldi bankoktól devizában felvettek és vigyázunk, hogy a hiteleseknek nehogy elviselhetetlen terheik legyenek.
Ezért erősítjük mesterségesen a forintot megölve az exportot, meg a magyar termelőket."

Ki erősíti?

A Járai vezette MNB korábban erősítette a magas kamatokkal.

De most már 5% az alapkamat, sose volt ilyen alacsony. Senki nem erősíti a Ft-ot.

soproni1 2010.04.16. 23:58:56

@nanenevettess:

A nagypapa is minél öregebb, annál jobb tanuló volt az iskolában. Óvatosan a Nagy Személyiségekkel ! Mátyás király is igazságos volt a monda szerint...

neurotikk! (törölt) 2010.04.16. 23:59:27

@nanenevettess: ezek alapjan Hugh Hefner a kovetkezo nemzeti hos.
Mellesleg, Szechenyi elobb csinalt valamit, aztan elfogadtak neki, hogy segget villantott, ez a kis nyikhaj elobb villant segget, mielott eselye lenne csinalni is valamit.
Akarki is csinal Magyarorszagbol egy igeretek foldjet az felolem kecsket is dughat hobbibol.
De ennek alapjan a kecskedugas nem lesz feltetel a kormanyzashoz.

(vedd le a farkad a Caps Lock-rol, zavaro)

Alikam 2010.04.16. 23:59:47

Akkor holnap amúgy számíthatunk rá, hogy a mély-dekoltázsos jobbikos hölgyek következnek?:DDDDDDDDDDDD

HappyMan · http://borsod.blog.hu 2010.04.17. 00:02:35

@Alikam: Az már volt. A Jobbik szóvivője gyakran jelenik meg dekoltázsos ingben, mintás nylonharisnyában.

Alikam 2010.04.17. 00:02:52

Érdekes amúgy ez a kampány utánai dolog. Esetleg valami politikai dolgok is szóba fognak kerülni, vagy csak részegek meg gatyaletolósok, illetve fideszes spanglisok lesznek terítéken??:DDD

@HappyMan: mit kérdezzen meg te nyomorult?:DDDD
Hogy saját kommenteddel leloptad az atv cikkét e???:DDDD

Idióta:DDD

soproni1 2010.04.17. 00:02:59

@kúrórudi:

Gordonka ezzel haknizott, hogy nem engedték tartósan 300 ft fölé az eurót, mer' szegény lakáshitelesek. Idén beindult volna jobban az export, ha nem annak a néprétegnek nyalunk, akitől kiindult az egész lufi.Tán annyi eszük van, hogy nem engedik 240 Ft-ig az eurót vissza.

neurotikk! (törölt) 2010.04.17. 00:03:47

@nanenevettess:
: ))))
bocs a vigyorert, de csak most tudatosult igazan hogy a srac helyzetet Szechenyiehez hasonlitottad.
: ))))))
hehe : ))

Alikam 2010.04.17. 00:04:23

@HappyMan: akkor le fogjuk önteni tintával!!!! Ugyanis ha még nem tudtad volna, az összes jobbikos erényövet visel, és csak viktoriánus kori ruhákat hordhatnak.

Nem lepődnék meg, hogy ez a bohém srác holnapra titokzatos módon eltűnne:DDDDD

Alikam 2010.04.17. 00:06:17

Amúgy popsija a csecsemőnek, kisgyereknek van, vagy egy lánynak.

Férfinak valaga van, vagy segge:DDD

neurotikk! (törölt) 2010.04.17. 00:07:15

@Alikam:
hadd reklamozzak tovabbra is egy nekem nagyon kedves kommentelot:
"Mellesleg tokmindegy, hogy valaki popsit villant vagy sem. Egyetemistakent mi is jokat szorakoztunk azon az 1%-on akik voltak olyan jofejek, hogy ezt megtegyek nekunk a boldogsagunk erdekeben, onzetlenul szorakoztattak minket. Fenykepezok vagy kamerak elott akar. Halasan rohogtunk rajtuk a tobbi 99%, jokat lehet sztorizni roluk, osszekapcsolja a tarsasagot a fura emberek ismeretsege, az ilyeneket szeretik a bulis tarsasagok, mindig kedves emlekeket apoltunk roluk es jokat rohogtunk rajtuk. Mi persze ilyesmire nem lennenk hajlandoak, ez ellenkezik meg a legliberalisabb nezetet vallok elveivel is, bizonyara tul erkolcsos nevelest kaptunk, de talan pont ezert csodaltuk is kicsit oket magunkban a hangos rohogesek kozben, ok aztan tudnak iranyt mutatni, ok aztan nyitottak mindenre, es ez becsulendo!
Barmikor talalkozunk ezekkel az emberekkel, magunk elott latjuk a segguket, es ez mosolyt fakaszt az arcunkra. Halas szerep. Az emberek szertik azokat akik onszantukbol megalazzak magukat mas boldogsaga erdekeben.
Barcsak a felelossegteljes es komoly tanaraink vagy minket kepviselo tarsaink kozott is tobb vicces seggvillanto lett volna, mennyivel lazabb vilag lenne ez. Ha a morcos es gondterhelt dolgozo emberek mosolyogva nezhetnenek a kepviseloikre vagy a hivatalnokokra vagy akar a rendorokre, miniszterekre, koztarsasagi elnokre, az sokat javitana a kozhangulaton. Tobbet mint egy adocsokkentes. Minden kozhivatalnoknak kotlezove tennem az idiota vigyoros, idiota helyzetes fotok kesziteset. Akar a segget fogadoablakba tolos fogadoorakat, mennyivel konnyedebb lenne igy a hangulat egy jogositvanyugyintezes soran, nem? Seggvillantas, melegek arcnyalasa ez csak a kezdet, lehet ezt jobban is, hajra, csak igy tovabb.
Aki a gyarlo 1%-ot kepviseli, az nana, hogy kepes a mertekado 99%-ot is megerteni!
Nagy Fero for president!!"

HappyMan · http://borsod.blog.hu 2010.04.17. 00:07:17

@Alikam: Nem loptam, csak belinkeltem. A lopás az a crtl+c ctrl+v. Rámutatsz a pénzre, vagy viszed. Nem ugyanaz.

kúrórudi 2010.04.17. 00:12:52

@soproni1:

"Gordonka ezzel haknizott, hogy nem engedték tartósan 300 ft fölé az eurót, mer' szegény lakáshitelesek"

Az, hogy mivel haknizott és mit tettek az két külön dolog. (minden pártnál). Márcsak azért is, mert az alapkamatot a jegybank, annak is a monetáris tanácsa határozza meg. Gordonkának semmi köze nem volt a Ft-hoz.

neurotikk! (törölt) 2010.04.17. 00:13:02

@Alikam:
ha mar lehet valasztani, inkabb mint a seggvillantas.
De komolyan.

Alikam 2010.04.17. 00:13:42

@neurotikk!: jót szórakozott mi? Főleg amikor gólyatáborban a haverja szájából szűrcsölte a kannás bort:))

Na, ez a komment, amit idéztél, úgy baromság, ahogy van.

Mindenkinek van fiatalsága, aki úgy gondolja, hogy seprűt dugtak a seggébe, és úgy jár kell, az valami begyöpösödött barom lehet, vagy pedig nem jött be a csajoknak aztán ezzel az okostojás hozzáállással próbálta sikertelenségét leplezni:)))

De hát mit magyarázkodjak én?:DDD
Aki ezt komolyan veszi, aki szerint ezzel valami gond van, az egy barom:DDDD

Gondolom a srác is azért szeppent meg, mert picsa részeg volt:)))

Hogy mi köze ennek a Jobbikhoz, azt meg végképp nem értem.

Tuti valami ilyenre számítotok:

- És mond, villantottál már segget? Beleszámítva a proctológust, születést, szexet, mindent...
- Hát, lehet, hogy....
- Akkor vége a csevegésnek. Nem lehetsz tag!

:DDD

neurotikk! (törölt) 2010.04.17. 00:14:33

@Alikam: Te, ez az otlet egyre jobban tetszik. Meg tudod igerni? Lehet nyernetek egy szavazot!

kúrórudi 2010.04.17. 00:14:53

@kúrórudi:

A többiben egyetértek. A devizahitelesekből politika lett, pedig szimplán csak olyan emberekről van szó, akik jól akartak járni, ezért a kezdetben olcsóbbat választották. Ami aztán megdrágult. Ennyi.

Azt hozzáteszem, hogy a 90%-nak most olcsóbb a devizahitel törlesztője, mintha Ft-os hitele lenne. Tehát mégcsak rosszuls em járt...

Alikam 2010.04.17. 00:15:54

@neurotikk!: Fogod ezt te még máshogy gondolni:)
De igazad amúgy komolyan...tényleg öntsük le tintával az ilyet. Mégis mit gondol???

Fiatalon itt poénkodik?? Hogy képzeli? Segget villant? És így akar politikus lenni??? Ahhoz öltönybe kell születni, és 4 évesen oda vissza tudni a weberi kampány tételét:)))

kúrórudi 2010.04.17. 00:16:09

@kúrórudi:

De a politikai már csak ilyen. Szavazatot úgy kell szerezni, hogy be kell azonosítani néhány nagy csoportot (panelosok, devizahitelesek, stb.) és nekik ígérni valami hangzatosat.

neurotikk! (törölt) 2010.04.17. 00:17:41

@Alikam: keress ra egyetlen mondatra az idezetbol az itteni kommentek kozott. Meglatod ki az a nekem kedves ember akit ideztem.

Mellesleg nana, hogy nem vartam el hogy megertsd mi koze a jobbikhoz a kommentnek, pont ez volt a komment lenyege. : )

Alikam 2010.04.17. 00:22:36

@neurotikk!: ígérni sajnos nem tudok ilyet:( Nem kenyerem a felelőtlen ígérgetés:)

neurotikk! (törölt) 2010.04.17. 00:24:19

@Alikam: ne is, pedig de szep is lett volna. : )

Alikam 2010.04.17. 00:26:34

@neurotikk!: semmi köze nincs hozzá, tudom:)

Ki kell bárándítsalak, nincs rá szabályzat, hogy fiatalon mit lehet tenni mit nem, illetve egy van. Illegális dolgotnem lehet cselekedni:)

De ha 50%-os Jobbikos győzelem után seggrészegre iszod magadat, aztán féljózan állapotban ágytornázol a barátnőddel, akkor az Isten áldása szálljon rád:))

Ha viszont partidrogozol, és autókat borogatsz, akkor páros lábbal rúgunk ki:)

mokas_gizi 2010.04.17. 00:44:00

A választási csalásokról mikor lesz a zsindexen blog... + arról hogy ha nem csaltak volna akkor a Jobbik egyértelműen a 2. lett volna...?

dezsöke 2010.04.17. 02:19:43

Igen csalás történt.Számomra már akkor világos volt mikor ment a választási müsor,és az egyik elemző mosolyogva mondta,délután az amerikai nagykövet meglátogatta az LMP t,lehet nagy meglepetésre számithatunk tölük.Több mint feltünö,néhány héttel ezelőtt a Civil Mozgalommal kb egy szinten mérték őket.Tényleg nagy botrány ez a fénykép,szánalmasok akik igy gondolják.Legközelebb gyermekkori meztelen képet találnak valakiről,le sem merem irni mit fűznének hozzá.

Georgigi 2010.04.17. 05:12:34

@HappyMan:
A másik oldal:
Józsi bácsinak ötmilliónyi adóssága van.
Amit élete során halmoztak fel neki, pedig dolgozott becsületesen.

Rókakígyó 2010.04.17. 06:05:18

Miután a konzervatív, értékalapú, nemzeti tudatunk múlt hét óta engedi, ezért csak ennyit mondok: büdöscigány.

nemecsek ernő áruló 2010.04.17. 08:04:07

@BLovi: "Mióta a HírTV 100%-ban Fidesz tévé lett"

???

Kezdetektől fogva az!

val 2010.04.17. 08:11:43

"Segget villantott a Jobbikos"

A Zindex stábnál pedig merevedést okozott? :D :D :D
Több okból is? :D :D :D

:osbourne. (törölt) 2010.04.17. 08:14:56

nem segget villantott hanem kritikát gyakorol a többiek felé ..

Dekatlon 2010.04.17. 08:24:08

vagy csak felkészült egy "baráti" behatolásra...

HappyMan · http://borsod.blog.hu 2010.04.17. 08:31:17

@val: Szerintem a pártelnök úrnál okoz majd másféle merevedést:

index.hu/belfold/2010/valasztas/a_pornos_gardista_holgynek_ki_kene_lepni/

Most majd kiderül, van-e a Jobbiknál kettős mérce. Visszalép vajon a fiatalember???

EvilHedgehog 2010.04.17. 08:35:45

@dezsöke: A nagykövet meglátogatta az LMP-t a Fideszt, az MSZP-t...a Jobbikot meg nem...inkább ez utóbbin kéne gondolkodni...

Rom Leo 2010.04.17. 08:36:02

Ha gárdás Nikinek ki kellett lépnie a Magyar Gárdából, akkor ennek a seggvillantónak is a Jobbikból.

Az meg, hogy visszalép, evidens.

HappyMan · http://borsod.blog.hu 2010.04.17. 08:37:29

@EvilHedgehog: Mármint, hogy a Jobbik nem szalonképes, vagy a nagykövet problémás?

val 2010.04.17. 08:40:13

@HappyMan: Már kiderült hogy nincs:

Kilép a pornós gárdista - itt a főkapitánynak írt levele

kuruc.info/r/6/57512/

##############################################

"Vállalom felelőtlen tetteimet" - lemond a Jobbik-szóvivő

kuruc.info/r/52/56815/

Mondjuk érdekes, hogy a nagy jobbikos portálon -tudod, a kirekesztőn-, amikor megjelent a hír, ezzel zárták a cikket:

"Várjuk tehát az érintettek reagálását és a következményeket."

főtengelyköszörülőkisiparostanonc 2010.04.17. 09:22:18

Az a pucsítás, az a mosoly... mintha egy melegpornó forgatáson kaptak volna el egy mozzanatot.

val 2010.04.17. 09:26:43

@főtengelyköszörülőkisiparostanonc: De mockosz a fantáziád. Kisz huncut. :D

Vkat118 2010.04.17. 09:59:38

Az a furcsa ha valakiről egy hasonló kép sincs, Egyetemi gólyatáborban, rockfesztiválon, vagy egyszerűen egy túl jól sikerült kertipartin, szerintem életében egyszer legalább mindenki volt hasonló helyzetben max nem emlékszik rá. Attól még lehet erős jelleme és politikai meggyőződése.

popocatepetl 2010.04.17. 10:00:47

Én egy kúródóra képet szeretnék már látni.

sn0wflake 2010.04.17. 10:09:23

@kúrórudi:

Bogár Lászlót érintő kritikád mellett ne haragudj, nem tudok elmenni. :) Már 1989-ben is majdnem ugyanazt "pofázta" mint most, mielőtt nagyon kritizálnád.

A diplomamunkám készítéséhez, még régebben átnyálaztam 89-től napjainkig a HVG-t, és véletlenül pont beleakadtam egy vele készített interjúba, és meg is lepődtem ebbéli felfedezésemen. Fel is jegyeztem a számot, ahol utána lehet nézni (most előkotortam a jegyzeteimet és kikerestem).
Ha jól írtam fel:
HVG, 1989.III.18., XI. évf. 11.sz.
Az újság végén található vele a beszélgetés.
A felvett hitelekről beszél és annak elhibázott felhasználásán, s ha jól emlékszem a spontán privatizációt is előveszi. Meglehetősen kemény kritika ez 1989-ben, még ha a választásokra is készültek már "fent".

"A rendszerváltás bukása" c. könyvében pedig le is írja, hogy ha felelőst keresnek, őt is nyugodtan elővehetik, áll elébe.

val 2010.04.17. 11:16:48

@sn0wflake: De az nem baj! Mocskos kirekesztő és kész. (Egyébként is, azt, hogy ki a náci, mi mondjuk meg!) --Kókába-- -bocsánat- kukába vele (is)!

:)

azértmertcsak 2010.04.17. 11:24:46

nem tudom ki mit írt ide, én speciel mikor megláttam nevettem, szóval nem tudom hol van itt a híres náci meg fasiszta meg antiszemita meg terrorveszély, de ez alapján azt mondom, a Jobbik lesz a váltópártja a Fidesznek. :) Ez a fotó ugyanis minden normális embernek tetszik. Vicces. A faszpumpa után ez a második legviccesebb kampányelem. Úgy tűnik, a Jobbikban vannak konzervatívok, liberálisok, zsidók, nem-zsidók, melegek, hidegek magyarán mindenki, a magyarok, ahol a nép minden szárnya képviselteti magát, mindenféle "népség", akiknek igazán elegük lett ebből a 8 éves csalássorozatból, kamukormányzásból. Kb. mint amilyen ez a fotó, olyannak kéne lennie az LMP-nek. :) Ez is a Jobbiknak hoz szavazókat!

kuki123 2010.04.17. 11:29:04

Ózdon járt az MTV forgatócsoportja, egy arlói cigányt kérdeztek a választás első fordulójáról. Ő arca eltakarását kérve elmondta, mit kaptak az ózdi és Ózd környéki cigányok azért, hogy a Fideszre szavazzanak. Így, cigányok ezreinek a lefizetésével érte el Riz Gábor és az ózdi Fidesz, hogy 2. fordulóra kerüljön sor Ózdon.
A helyi Jobbik képviselőjelöltje feljelentést tett a felvétel alapján.

www.youtube.com/watch?v=21tgQ6OlJR8

kúrórudi 2010.04.17. 11:31:14

@sn0wflake:

Ismerem miket mondott akkor Bogár, hiszen veled ellentétben ezt nem utólag mondják nekem, meg véletlenül elolvasom, hanem akkor olvastam, láttam, hallottam.

Bogár '90 és '94 között a TELJES CIKLUSBAN a Nemzetközi Gazdasági Kapcsolatok Minisztériumának államtitkára volt. Pont azé a minisztériumé, akik egyébként tárgyaltak, tárgyalhattak volna az államadósság kérdéséről.

AKKOR, OTT, ABBAN A POZÍCIÓBAN Ő MIT IS TETT? SEMMIT.

Akkor utólag miről is pofázik?

kommentezo98 2010.04.17. 11:44:01

Majd nézzetek utána.
Attila még mindig egyetemista.

pyromaster 2010.04.17. 11:46:11

Mar megint a pesti faszok ugatnak erkolcsrol, mikor a net tele van kurvakkal akik 99%-ban pesten "dolgoznak". Es a vendegkor 95%-a 40-50 eves csaladapa (ertendo ez a cigany kurafiakra is). Tehat, pesti kis szaros picsak, apaitok nagy valoszinuseggel ugy mennek haza, hogy elotte megbasznak valami ringyot, mert anyaitok retvas picsajara ra sem tudnak okadni, es ez a szerencsesebbik eset. A rosszabbikban egy kurafi lyukat rakjak tele, es utana otthon irjak a berposztokat, hogy a jobbik seggmutogatasa undorito... hat komolyan mondom...

tundrazuzmo (törölt) 2010.04.17. 11:46:56

Népi rigmus #1
Szép lány vagy Te, Dúró Dóra,
Szebb mint Szabó púzó pózba'
Ha még szakállad is vó'na
Királybandi megcsókó'na
:)

Nem vagyok fideszes 2010.04.17. 11:48:23

Várja a faszt a kis buzi. Mi ebben a meglepő? Mindig a látensek mocskosbuziznak a leghangosabban. De neki biztosan egy piros-fehér csíkos fasz jönne be, az sem baj, ha metélt a farkinca. A főnöknője is szereti.

Kun András 2010.04.17. 11:48:58

Kurva nagy sztori! Lehet, hogy az ATV-s buzizsidók gerjednek erre a képre?

Rókakígyó 2010.04.17. 11:54:51

A Jobbiknak szabad, mert ők amúgy erős jelleműek, a többiek meg takarodjanak.

sn0wflake 2010.04.17. 14:09:17

@kúrórudi: "Ismerem miket mondott akkor Bogár, hiszen veled ellentétben ezt nem utólag mondják nekem, meg véletlenül elolvasom, hanem akkor olvastam, láttam, hallottam."

"Öregem":), nem tudom minek kellett ez a felvezetés. :) Most helyreraktál, vagy mi? Nem kell kioktatnod, én is követtem az eseményeket. A konkrét forrással, amit megadtam, azzal találkoztam csak utólag.

A sztorit viszont akkor te is tudod, hogy a rendszerváltás körül mi hogyan ment, és hogyan volt az előkészítve az eladósodásunk kezdetétől és az IMF-be való belépésünktől.(?)

Szerintem sokan utólag eszméltek amúgy, de ha időben is, nem volt beleszólásuk,mert le volt minden zsírozva. (Én nem vagyok adósság-elengedési-párti, mielőtt azt hinnéd, s Bogár sem ezt mondja amúgy, ha már annyira vágod, miről beszél...)

Ami viszont elkeserítő szerintem a hozzászólásaidat látva, hogy kicsit túlmisztifikálod ezt a "pénzügyi világot", s leosztod, hogy ki miről beszélhet, ki hogyan formálhat véleményt ezzel kapcsolatban.

Bár vannak "szabályszerűségei", azért attól még, hogy görbéket rajzolunk benne, te is tudod, hogy a közgazdaságtan nem természettudomány, s nem is véletlenül. :)

dezsöke 2010.04.17. 19:51:28

Na többek között az ilyen dolgokért nem hiszek az USA által diktált demokráciában.profitline.hu/hircentrum/hir/167990/Az-amerikaiak-47-a-nem-fizetett-egy-cent-adot-sem
süti beállítások módosítása